Visie

Visie

Kantoorartikelen en producten voor bedrijfsvoering zijn er in vele vormen en maten en bijna iedereen komt hier dagelijks mee in aanraking, als gebruiker thuis of op het werk. Het zijn producten en diensten die nuttig of noodzakelijk zijn en die je als gebruiker snel en eenvoudig beschikbaar wil hebben als de behoefte ontstaat.

 

Naast de veranderingen binnen de kanalen waar deze producten en diensten te verkrijgen zijn, zien we in toenemende mate dat trends en ontwikkelingen als “online”, “MVO” en “het nieuwe werken” de aankoopbeslissing van de eindgebruiker beïnvloeden, hetgeen effect heeft op de afnames en verhoudingen binnen de kantoorketen.

Dergelijke ontwikkelingen zijn vanuit een breed perspectief onderwerp van gesprek binnen Office World, waarbij leden uit verschillende lagen van de keten (van fabrikant tot wederverkoper) behoefte hebben aan het opdoen en uitwisselen van relevante kennis. Hierdoor worden inzichten aangescherpt en wordt vanuit het collectief een meerwaarde aan het individuele lid geboden.